Posledné recenzie (6)
Sága: Prokletí stínů (2013)
Ta jedna hvězdička je pro mne, že jsem se na takový škvár vydržel čučet až do...mmm... asi to byl konec...
Vzkriesenie Valhaly (2009)
S většinou komentářů se neztotožňuji... Dle mého soudu dokonalé vizuální orgie, samozřejmě trošku odlišné od těch, na které je středo-západoevropan zvyklý. Film se místy trošku vlekl, ale ta temná atmosféra, dokonalé záběry a celou dobu mlčící a pouze hrou obličeje emoce vyjadřující Mikkelsen jsou nepřekonatelné.. Dávám 90 procent...
Hanna (2011)
Wrightův pokus natočit akčně-špionážní film se mi docela líbil. Akční scény parádní, šikovná kamera, luxusní chemický soundtrack. Oproti tomu přiblblý scénář a trapný, nicneříkající závěr. Za fílm dávám 70, za Haničku, nakopávající zadky německým skinheadům dalších deset, za soundtrack totéž. Navíc Erika Banána mám hodně rád. Celk. 90 procent za film, u kterého jsem si jeden večer krásně odpočinul.