Recenzie (314)
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Abych se přiznal, tak jsem od BB zase tak moc nečekal a o to víc mě to překvapilo. Proměna Breda Pytlíka je naprosto skvělá a zároveň on sám dokazuje, že není jen idol babských srdcí, ale i kvalitní herec. 9/10
Pre pár dolárov naviac (1965)
Tak nám to v té "Dolarové trilogii" pěkně stoupá až k samotnému vrcholu, jímž jsou bezesporu 3 muži. Clint opět potrvzuje, že má neuvěřitelné charisma a většinu dokáže zahrát jen skvělou mimikou obličeje. Narozdíl od Pár dolarů v hrsti mu zde sekunduje další sympaťák Lee Van Cleef a vytváří tak spolu jednu z nejlepších dvojic v historii westernu. 9/10
Telefónna búdka (2002)
Výborné drama až do konce. Film nestojí jen na výkonu Colina Farrella, ale i ostatních hercích (šlapky...). Dost mi však vadil debilní hlas K. Sutherlanda. 9/10
Za hrsť dolárov (1964)
Kvalit pozdějších snímků to určitě nedosahuje, ale zábava je to slušná. Navíc Clint je pořád stejný sympaťák. 6/10
Rocky II (1979)
Pořád výborné. Pro Rockyho mám slabost. Ale něco neuvěřitelného nám nabídla TV Nova ve své verzi dabingu, když nechala závěrečný zápas okomentovat nejlepším z nejlepších, samotným velkým nepřekonatleným Vaškem Tittlebachem. To byl opravdu zážitek :-D 8/10
Ohnivé vozy (1981)
Dost mě překvapuje, že tento film dostal 4 Oscary. Ne proto, že by byl špatný, ale hlavně mě udivuje, že Američané dokázali ocenit takovýto silný příběh (ač jsou na dojímavé příběhy specialisti) ještě k tomu britských atletů. Co mi však strašně vadilo byly zpomalené záběry, navíc někdy i několikrát opakované. Ještě pro upřesnění, Eric Liddel zemřel na mozkový nádor. 8/10
Marketa Lazarová (1967)
Hodně zvláštní zpracování Vančurovy Markéty. Mám takový neblahý pocit, že kdybych nečetl knihu, tak bych to asi nepochopil. Ale o to tu asi zas tak nejde. Jde o víru a atmosféru středověkého národa českého. 8/10
Krátky film o láske (1988)
Jak jednoduché a jak pěkné. 9/10
Vtedy na Západe (1968)
Vrchol kinematografie. Pokud by si nějaký film zasloužil být na prvním místě v žebříčku FIFA, ee, tedy ČSFD, tak je to potom Tenkrát na Západě, nejlepší počin jednoho z nejlepších rejžů v dějinách filmových. 11/10
Zlo (2003)
Tak zdejší hodnocení opět nějak nechápu. Film je to příjemný, o tom žádná, ale nějak mi uniklo, z jakého důvodu se z hlavního hrdiny, nezkrotného rebela šikanujícího spolužáky, stal takový klidný, šikanu a ZLO zavrhující borec. Ten kluk to hraje hezky, až si ho oblíbíte, ale umístění v první 100 je celkem zajímavé. 7/10