Obľúbené filmy (10)
Vec (1982)
Nejlepší film***** režiséra Johna Carpentera. A jeden z nejlepších filmů co kdy byly natočeny-proč už dnes takovýto film neumí nikdo natočit ?
Votrelec 2 (1986)
A máme tu nejlepší díl z vetřelcovské série - chvalitebná jednička, výborná dvojka.
Votrelec (1979)
Nepřekonatelně skvělý film ve všech směrech. Pouze Vetřelci mají navrch. Prodloužená verze opět stojí zato ...
Deň nezávislosti (1996)
Transformers (2007)
101%. Bomba film***** - už aby tu byla dvojka. S tou Megan musím souhlasit, hold se vyzná.
Vesmírna pechota (1997)
Wing Commander (1999)
Slzy slnka (2003)
Jenom více takových filmů "BRAVO". Film***Hudba**.
Leviathan (1989)
Vážně slušnej film plný napětí-tyto filmy prostě miluju.
Hlubinná hvězda šest (1989)
Skoro to samé jako LEVIATHAN - no prostě nudit se určitě nebudete.