Recenzie (141)
Angry Birds vo filme (2016)
Pro děti velmi zábavné. A to je důležité.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Do temnoty rozhodně temný film není. Nejsem moc fanoušek filmů, kde jeden hrdina přežije snad všechno, aby byl padouch polapen. Ale Star Trek se velmi povedl, rozhodně za to stojí
Babovřesky (2013)
Není lepšího důkazu o morálním úpadku národa českého než úspěch filmů Trošky. Tohle je další důkaz.
Jedz, modli sa a miluj (2010)
Asi to není nejlepší film na světě. Ale někdy je člověk v takovém životním rozpoložení, že byť je chlap, tak se cítí jako Julia Roberts na plátně. A s tím, o čem celý film je, nedokáže nesouhlasit. Je krásné najít sebe, svojí rovnováhu.
Ako nikdy (2013)
Vítejte u dalšího pomníku podprůměrné české kinematografie... Nudil jsem se. Jako nikdy...
Tesne vedľa (2007)
Některé části jsou docela vtipné, většina je ale hrozná. Společně s tím hvězdičkovým hodnocením není co dodat...
Terapie - Série 2 (2013) (séria)
České seriály trpí nekvalitou. Pokračování všech seriálů bývají většinou horší než první. Terapie 2 popírá obě tyto paradigmata. Ač jsem ze začátku bojoval s tím, že mi osudy nepřišly dostatečně zajímavé na 35 dílů, seriál hezky graduje. A ještě hezčí je to, že se ještě víc zabýváme i tím, co cítí Roden, že je taky jenom člověkem. Obzvláště duo Švehlík a Winterová je skvělé!
Šťastný Nový rok (2011)
Stačí jediné... pusťte si to a raise your glass.
Hry o život (2012)
Dobrý námět s výrazně pokulhávajícím zpracováním. Koukat se na to dá, až na tu zamilovanou linku, ta mi tam hodně vadila... Jo Jennifer Lawrence je v tomhle snímku výborná!
Svätá štvorka (2012)
Dávám hvězdu. Důvod? Že to má jen 72 minut.