Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Smekám, klekám a dokonce lehám před Panem Zemeckisem a jeho Filmem filmů.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Má slova by byla na tento skvost filmové kinematografie krátká. Proto můžu jen vřele doporučit a i když to není v pravidlech hodnocení dávám ******
Votrelec 2 (1986)
To snad ne. Ten film jsem viděl snad tucetkrát a dneska zase. "Celý" text znám jako svý boty a co se nestalo.... znova jsem se skvěle bavil. Nechápu.....
Horizont udalosti (1997)
Nechápu, jak se to Andersonovi povedo. Film který má ducha. Film co se dá vidět i podruhé. Film u kterého se zaručeně bude bát každý. Nemyslím, že by poslední třetina filmu byla výrazně horší, to je nesmysl. Každopádně Horizont události je nejlepším dílem z repertoáru Paula W. S. Andersona a troufám si říct, že je nejlepším SCI-FI filmem všech dob.
Nehanební bastardi (2009)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Jedna z nejoriginálnějších ptákovin, co jsem kdy viděl :D
Kriteri (1986)
Funny Games USA (2007)
Málo kdy mám z filmu nepříjemný pocit a toto mistrovské dílo mi ho doslova naočkovalo. Zdálo by se, že střihač měl zrovna nejspíš rýmu a to je dobře, celkový dojem je díky pomalému střihu, bez kapky sladidla jménem hudba přímo geniálně mrazivý a co je horší nechutně nelítostný. Sice hodnotím jednou * a to za tu temnotu co s filmu vyzařuje. Když ale pominu všechny tyto faktory a na chvíli se stanu bezcitným maniakem rozhodně si Michael Haneke zaslouží potlesk za temnotu, kterou dokázal stvořit *****