Posledné recenzie (40)
Válka zítřka (2021)
za mňa celkom milé prekvapenie, Chrisa Prata alias Starlorda veľmi nemusím za to, že zbabral zabitie Thanosa, ale týmto snímkom si u mňa napravil reputáciu :D Ale teraz vážne, veľmi mi to pripomína Battle Los Angeles krížené s Na hrane Zajtrajška v kombinácii s Hviezdnou Pechotou, Battleship, Pathfinder a ďalšími podobnými snímkami a ja tieto filmy proste žeriem :)
Uncharted (2022)
Zhodujem sa tu s drvivou väčšinou dvojhviezdičkových hodnotení, bolo to veľmi slabé, veľa nelogických scén, hru som nehral, chvalabohu, zrejme by som bol sklamaný ešte viac a to je Marky Mark môj obľúbený herec...
Eternals (2021)
Až na pár narážok na slávnych Avengerov a Thanosa mi to vôbec neprišlo ako Marvelovka, ale asi to tak malo byť. Angelinu po tom, čo urobila Bradovi, veľmi nemusím, no musím priznať, že príjemne prekvapila a spolu s Dongom vytvorila veľmi prekvapivo príjemné eternalové "duo". Zamrzelo málo výrazného priestoru pre Salmu Hayek, tešíl som sa na zvýraznenie jej milf-sexepílu v nejakom upnutom oblečku.