Recenzie (222)
Batman (2022)
Parádní detektivka. ALE totálně mi nesedla polovina obsazených herců Pattison jako Batman :(, Kravitz jako catwomen možná, spíše ne.. atd. jediný kdo se opravdu vyvedl byl Paul Dano v roli hlavního záporáka. Proto spíše střídmé hodnocení..
Scény z manželského života (2021) (seriál)
Asi to nesedne úplně každému, ale na mě tato minisérie opravdu zapůsobila a spustila nálož emocí. Takže jednoznačně plná palba!
Zátopek (2021)
Myslím si, že se film povedl. Není to žádná velká filmařina, ale pěkný příběh života legendy, který je rozdělen do dvou časových os, které se v průběhu filmu střídají.
Agent (2019) (seriál)
Sasha v roli jaké jsem si ho nedokázal představit, ale velmi příjemné překvapení a herecký výkon. Myslím, že se s rolí celkem ztotožnil.
Neortodoxní (2020) (seriál)
Mazel tov! Toto se povedlo, hned po pár minutách mě tato minisérie vtáhla do děje.
F1: Touha po vítězství (2019) (seriál)
Kromě první řady, kde tak nějak chybí zapojení všech týmů, je to skvěle natočená reklama na formuli 1. Je to poutavé, je to napínavé, zkrátka stojí za shlédnutí.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Nic z čeho bych se posadil na prdel. Spíše taková dlouhá pohádka.
Posledný tanec (2020) (seriál)
Basketu jsem nidky moc nefandil, i tak mě dokument neskutečně pohltil. Plná palba!
Ted Lasso - Série 1 (2020) (séria)
Super oddychovka. Neustále narážky na britskou vs americkou angličtinu, z čehož pramení množství vtipů.
Dámský gambit (2020) (seriál)
No jo to ty její oči. Plná palba.