Recenzie (46)
Duša (2020)
Nenápadný klenot Pixaru, který trochu brzdí pomalejší tempo cca 3/4 filmu.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Festival animace a komiksové adaptace. Dvojka přináší opět ohňostroj nápadů a mimo “obyčejné” dialogové sekvence nenechá vydechnout.
Avatar: Cesta vody (2022)
K dalšímu Avatarovi je třeba přistupovat s tím správným pohledem - který nemůže být upřený pouze na zápletku, jinak může přijít lehké zklamání. Stačí se soustředit na to důležité, což vždycky byl u Avatara svět Pandory a interakce jejích obyvatel (i vetřelců)…Technologická stránka samozřejmě špička bez konkurence.
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Čia šou je toto? (2022) (epizóda)
Obrázek všeho, co je špatně se současnou tvorbou nejen Marvelu. Trapné, ubohé, zbytečné, jeden z nejtupějších seriálů, co jsem kdy měla možnost vidět.
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Toto nie je skutočná mágia? (2022) (epizóda)
Od odpadu tento výtvor drží naděje, že se to ještě zvrátí a nebude to kompletní průser. Ale zatím je. Naprosto nekonzistentní, trapné utahané nic - smutné je, že se Marvel se svými seriály (filmy?) k tomuto bodu blíží již nějakou pozorovatelnou dobu.
Banda - Bezuzdná zuřivost (2022) (epizóda)
Objektivně z důvodu nerazantního zakončení a chybějícího potřebného posunutí za 4*, ale pátá hvězda za výrazně převyšující kvalitu oproti jakékoliv dnešní konkurenci, která je přinejlepším vlažná :).
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Superľudské právo (2022) (epizóda)
Scéna ve vězení jediná, co stála za pozornost - zbytek šeď bez výrazného posunu, epizoda neuvěřitelně krátká.
Bullet Train (2022)
V rámci žánru, tedy akční komedie, která si na nic nehraje a je tedy ideálním letním snímkem, si za svou svižnost a zábavnost 5* zaslouží.
Obi-Wan Kenobi - Časť I (2022) (epizóda)
Neoriginální (kdo tvrdí opak, prosím kde?), rozvleklé a zakládající si na tom, že zafunguje nostalgie. Jenže tu Star Wars neznásilňují poprvé a prostě přijde moment, kdy už to fakt nefunguje. Linka s nejmenovanou dívkou je vyloženě nastavovaná nezajímavá kaše, navíc dle mého názoru neodpovídá chováním své dospělé verzi. A co je ze všeho nejhorší - celé to byla zatím nuda. 3. hvězda jen za hudbu a Ewana, jinak prachprosté 2.
Stranger Things - Kapitola první: Klub Hellfire (2022) (epizóda)
I přes občasný pocit, že se v částech vytrácí to staré kouzlo, se jedná o technickou špičku se skvělým, byť místy předvídatelným střihem, díky kterému celá epizoda vytváří skvěle natočené paralely. Nové postavy (zvlášť Eddie) jsou vcelku nápadité a zatím to vypadá na parádní neuspěchaný rozjezd.