Posledné recenzie (31)
Votrelec 2 (1986)
I po rokoch je pre mna "Dvojka" strasne nudna a zbytocne ukricana...esteze to dalsie diely zachranili!
Mladá dáma (2024)
Celkom pekná akčná rozprávka. Niečo mi tam stále chýbalo, no Millie sa tam celkom hodila. Dračica bola krásne spracovaná, napokon už aspoň nemusela trpieť tým, že bola klamaná. Koniec sa mi veľmi páčil 🙂
Pre moju sestru (2009)
Nechcem filmu priradzovať hodnotenie. Je to ťažká téma a je obtiažne sa k tomu vyjadriť…Na jednej strane chápem tú matku, na strane druhej je nechať trpieť svoju druhé dieťa a riskovať tým jeho zdravotné následky v budúcom živote nezodpovedné a sebecké (keďže bola splodená kvôli “pomoci” staršej sestre). A o tom, že sa tak nejak “zabúda” na syna a jeho pocity, o tom sa ani baviť nebudeme. Každý nech si urobí vlastný názor…