Posledné recenzie (12)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Nejlepší maag...maaag….maaaagoořina co jsem kdy viděl:)
Venom (2018)
Venom je klasická akčňákovka s výbornýma hlavníma postavama ale bohužel nic víc. Což by nijak nevadilo ale doufal jsem ve více hororovější film s temnější atmosférou, neříkám že jsem se vůbec nebál, u některých scén jsem trochu napnutej byl, ale těch scén tam bylo opravdu málo. Ale vypadá to tak že Tom Hardy se mi do hlavy už navždy zapíše jako Eddie, ovšem na druhou stranu Rize Ahmeda jako Carltona Drakea rychle zapomenu, protože nebyl vůbec ničím zajímavej. A tak celkově jsem se nenudil, naopak mě humor opravdu bavil a akční scény byly výborné, a jsem rád že jsem viděl tvář Woodyho Herrelsona, protože obsazení tohoto pána je asi jedno z nejlepších rozhodnutí co filmaři mohli udělat, takže celkově film doporučuju, a snad se dočkáme pokračování, protože jestli jo, tak to bude masakr.
Solo: A Star Wars Story (2018)
Ten film obsahoval absolutně vše co jsem chtěl, byl plnej nadupanými akce, postavy fungovaly přesně tak jak měli a herci byli prostě parádní. A asi nejlepší na tom filmu byla chemie mezi Hanem a Chewiem, ty dva jsou prostě neoddělitelný, takže doufám že se někdy ještě od disnyho dočkáme takovýhleho fanouškovského odlehčení.