Recenzie (17)
1670 (2023) (seriál)
Super jazda, poľský office zo 17teho storočia. Perfektné herecké výkony, super atmosféra a krásna hudba. Najlepšia časť bola The plague najslabšia asi posledná časť The wedding. Nesklamal ani český dabing, ktorý bol podľa môjho názoru lepší ako poľský originál.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Štefan Skrúcaný prebral rolu Dr. Jones na jednotku, super jazda so super hercami.
Teddyho Vianoce (2022)
Čo takto oddýchnuť si od amerických a českých romantických vianočných komédií a pozrieť si niečo takéto neškodné a zlaté? Povedal som si... Dobre som spravil, ved je to milé, má to atmosféru nie je to vôbec komplikované a hlavne to na chvilku zabaví.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
3,5. Všetky náležité netflix záležitosti to spĺňa, woke v seriály opäť ničí kontinuitu, nebyť perfektného Bruca Greenwooda ďalej by som asi ani nepozeral. Seriál mohol mať kľudne o 2 časti menej, jednotlivé časti boli zbytočne naťahovanie niekedy až nudnými dialógmi.
Prízrak v Benátkách (2023)
Sympatický Poirot, dobré postavy, desivá atmosféra a Benátky. Film síce zo začiatku pôsobí ako by bol natočený pre mladšie publikum, no potom sa to rozbehne a je to vlastne taký fuze mikro horor. Toho vyšetrovania je tam naozaj máličko a Poirot si cucá teórie z prsta ale dá sa na to zvyknúť a celý dojem filmu to nepokazí.
Strašidelný dom (2023)
Owen Wilson je už pekný starec, wow. Film bol super, príjemná jazda ešte neohratým mystickým prostredím New Orléans kde je Halloween celý rok. Bol to zámer na väčšie deti, ktorým nepríjemnými scénami chceli asi spôsobiť traumu na celý život.
Vidím vás (2022) (seriál)
"Jsem Ital" povie týpek menom Brannock. Najprv som pri tomto rozmýšľal a podozrieval všetkých, jednotlivé postavy sú ale tak strašne povrchne spracované a dementné, že som to asi v polke prestal riešiť a čakal som aké predstavenie ma bude čakať na konci. Nelogické správanie snáď všetkých zainteresovaných už je v takýchto amerických folkoch tradícia. Kto si to celé na túto zazobanú rodinku kde je otec bohvie čo a mama predáva vázy celé pripravil?
28 dní děsu (2022) (relácia)
Jediné čo dokáže v tomto žánre zaujať je uveriteľnosť. A ja Netflixu a jeho dokumentom neverím ani slovo. 1☆ za snahu.
Invalid (2023)
Z našej kinematografie vychádza iba pár snímkov, ktoré by stáli za reč. Invalida je určite jedným z nich. Okrem toho, že sa natáčal zväčša v mojom rodnom meste si ma film získal atmosférou. Malo to slabšie chvíľky ale tie boli v zanedbateľnom množstve preto aj tak 5☆.
Muž menom Otto (2022)
Pár rušivých elementov by sa našlo, zbytočná a otravná transgender facka prišla až okolo 30. Minúty filmu keď som si už začínal myslieť, že tu sa tomu vyhneme no aj napriek tomu to nepokazilo moje celkové pocity z filmu a vďaka famóznemu Hanksovi a úžasnému hereckému výkonu sympatickej Mariany Treviño nemôžem inač, než 5*.