Ona miluje chaos, on poriadok. Ako spolu vydržia v jednom byte? (oficiálny text distribútora)

Videá (1)

TV spot

Recenzie (82)

Murrro

Pozerám na čierne čísla, v ktoré sa ocitli Zite na krku a chytá ma záchvat objektivity! Nebudem hodnotiť po prvej časti (***), ale prosím, nehádžte Zitu vopred do jedného vreca so Susedmi, Priateľkami a Profesionálmi! Áno, zimomriavkam trápnosti som sa počas tridsiatich piatich minút nevyhol, ale neraz som sa nahlas zasmial na skutočne pointovanom vtipe a spod teatrálneho afektu (iste, uprednostnil by som televízne herectvo pred divadelným) na mňa niekoľkokrát žmurkla sympatická psychologizácia postáv! Fialová sa očividne baví a ja som sa bavil tiež. A hoďte kameňom (svišťom), nech sa páči! ()

MM_Ramone odpad!

So slovenskou televíznou tvorbou to ide rýchle dole z kopca. Komerčné televízie začali hromadne produkovať nudné, lacné seriály, ktoré sa svojou kvalitou môžu zaradiť medzi podradné juhoamerické telenovely. Ďaľším z radu takýchto projektov je aj nový sitkom TV Markíza "Zita na krku". Je to tak trapné, že sa na to nedá ani pozerať. Navyše sa tam stretla vskutku protivná banda našich seriálových hviezd. Kostelný, Fialová, Oľhová, Stanke... títo ľudia sa naozaj minuli svojim povolaním. To, čo dlhodobo predvádzajú je nechcená paródia na herectvo. V tomto konkrétnom prípade tomu všetkému dáva korunu nemožná, netalentovaná, bezvýrazná snaživka Krajčiová. Toto škaredé žieňa je skutočnou hereckou katastrofou. Už som to tu raz napísal a zopakujem to znova: Helena Krajčiová by nedokázala prirodzene zahrať ani porno. "Zita na krku" je jasný odpad! ()

deluxxx

Nechápem to nízke hodnotenie, ak je toto odpad, čo je potom hod svišťom? Zita je rozhodne po dlhšom čase ako-tak pozerateľná vec zo slovenskej produkcie. Celkom dobrá zmes situačného, kontajnerového, perverzného, suchého, ale aj inteligentného humoru. Jasné, že niektoré scény zaváňajú vrcholom trápnosti, ale inak slušný priemer, Zita navyše nespamuje 2 či 3krát do týždňa a dávajú ju mimo primetimu, takže kto chce, ten si to aj pozrie. Cinkota je dobrý herec, ktorý zahrá aj dvere :-) Krajčiovú ani Kostelného moc nemusím, ale dajme tomu ich tu prežerem. ()

Zombiepod odpad!

Hlúpy pokus o vyrovnanie sa americkým "obývačkovým" sitcomom, ktorý dopadol horšie ako som čakal. Je pravda, že sem tam padne aj nejaká vtipná hláška, herci zas tak zle na tom nie sú, no nevidím jediný dôvod na hviezdu. Nemá to nijaký celistvý dej, zápletka stojí za veľké hovno a nechýba tu ani znova preslávená slovensko-telenovelová kamera ktorej výhoda je v tom, že vás v momente nabáda aby ste to vypli. Na čo točia tieto komerčné slovenské televízie stále nové seriály, je mi záhadou. ()

Zl0 odpad!

Trápne, slabé,silené. Myslím že súčasne s týmto spúšťala druhá tv Hoď Svišťom ako protiúder. To za niečo stálo, pozeral som to a aj som sa zasmial. Toto je jeden z dôvodov prečo hodnotenie pod 1 hviezdičkou na 5 písmen s výkričníkom existuje. Keď som si predstavil že tí herci čo tam hrajú uvidia sami seba v televízii, tak mi ich bolo úprimne ľúto. ()

Galéria (5)

Zaujímavosti (4)

• V jednej z častí sa objavil aj dnes už zosnulý, legendárny slovenský hokejista Pavol Demitra, ktorý stvárnil samého seba. (Patrik200s)