Recenzie (3 532)
Maturitný ples (2011)
Lovci hláv (2011)
kniha prudko čitateľná a film pozerateľný ...
Popoluška na snowboarde (2011)
Film na oddych a vypnutie ako stvorený .. soundtrack zaujal.
Zasažen bleskem (2012)
Tak tento film mi absolútne nesadol ...
Terapia (2012)
Slušný film ... dosť ma bavil. 3,5*
Áno, šéfe! (2012)
miestami nádherná hudbička ... ale ináč nič svetoborné, čo som čakala, to som aj dostala :-)
Ladíme! (2012)
Tak niečo ma aj bavilo ... najmä scény s Rebel Wilson a predovšetkým Hana Mae Lee - tú som fakt žrala :-) pesničky boli fajn.
Hnev Titanov (2012)
V poslednej dobe mi je pri takýchto filmoch do smiechu ... pozerala som to len kvôli Samovi ...
Expresná zásielka (2012)
čakala som trošku viac, ale bolo to zase niečo iné - nové ... Levitt výborný, spracovanie zaujímavé a Shannon potešil ...
Armáda v sukniach (1998)
No .. mňa toto nebavilo a nezachránili to ani výborné herečky. 2* pre dve z nich.