Recenzie (138)
Okrsok 13 (2004)
Nadupaná akční jízda. Čert vem nějakej příběh, na to se tady nehraje!
Veľkí bratia (2008)
Vcelku zábávná oddychovka. Sledovat Scotta jak ho fuckuje malej nigga a otrávenýho Rudda jak si hraje s Mintz-Plassem na real World of Warcraft byla sranda. Scott samozřejmě nedal zapomenout na Stiflera a občas vyhlásil nějakou tu čubinu nebo jí dokonce přefik. Na konci, jak to bývá u těhle filmů zvykem, se příliš moralizuje , což už mě moc nebavilo.
Angel Heart (1987)
De Niro je fakt pekelník :) Kdo to je ten Johny Favorite? Řiká si divák celý film a nakonci dostane takovou ránu, že se z ní těžce vzpamatovává.
Sex Drive (2008)
hehe a jo šlo to, dalo se to. Vidět to tak v 15-ti tak by to byla pecka, takhle to bylo spíše jen koukatelný. Některý věci byly docela dobrý a párkrát jsem se pousmál, některý věci zase čistě trapný, ale nenudilo to a to je hlavní. Hodnotím unrated verzi.
Nick a Norah (2008)
Hodně velká nuda. Cera mě tady neskutečně štval, jak byl v Junu "chytře přihlouplej" tak tady byl na pěst.
Frajer Luke (1967)
To byl ale frajer :)
Dostaň ho tam! (2010)
Pecková komedie. Hodně jsem se nasmál. Rychlé tempo ke konci zpomaluje a začíná se moralizovat, což se moc nehodí, ale i tak 4*. Aldous Snow rulez!
Ľadovo ostrí (2007)
Blbost na druhou. Kdyby to bylo zábavný, tak by to ani tak nevadilo, ale moc zábavný to neni.
Na túto nemám (2010)
Příjemná oddychovka. Člověk musí občas přihmouřit oko a moc nad tím nepřemýšlet, ale ve svém žánru se jedná o určitě jeden z těch lepších filmů. Chvílemi je to docela sranda. Jestli je Alice Eve 10tka? Na stupnici do 15ti ano :)
Vyjednávač (1998)
Skvělý napínavý thriller. Výborně natočené a duo L.Jackson/Spacey tomu dává tu správnou štávu. Jen ten konec byl už moc překombinovaný a docela mě zklamal, jinak bych dal klidně 5*.