Posledné recenzie (478)
Napoleon (2023)
Napoleon zcela rezignoval na vyprávění příběhu a soustředi se pouze na vybrane milostne okamžiky a bitvy. Což by tolik nevadilo, kdyby prvního bylo méně a druhého více. Detailněji je zpracované vlastně jen Waterloo, ve všech ostatních případech Napoleon použije lest, ta zabere, Phoenix se zarputile zatváří do kamery a střih. Mezi bitvou a milostnym vzplanutím nic. Přitom by stačilo, aby film aspoň trochu pracoval s ostatnimi postavami,jejich vztahem k napoleonovi a jeho k nim. Ale ne, je to jedna velká odtažitost, a pokud se zrovna netoká nebo nepálí koule, koukáme jen na sled pěkných záběrů a ještě ke všemu bez pořádného hudebního podkresu. Zklamání. Byť opuletně vyvedené. A prodlouženou verzi skipuju, protože zo bude jen více téhož. Zklamání na druhou.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Aquaman feat Warhammer 40000. Vážně můžete vzít jen tak Necrony z konkurenční frančízy a narvat si je do vlastního DC filmu? Jako ja vím že na originalitu se už v komiksových filmech dávno nehraje, ale není tohle trochu moc? Linka s dítětem otravná, záporák otravný, i to co v prvním filmu fungovalo, tedy vztah mezi bratry aquamanovými, je tady jaksi na vodě. Haha. Po třech dnech si víc pamatuju z prvního vodníka než z tohohle. Vysokorozpočtová nuda na nejhorší možný způsob.
Duchovia Inisherinu (2022)
McDonagh opět bere do rukou sotva hodinovou povídku a roztahuje ji do celovečerní stopáže. Pořád je to slušný bizár, humor ale Irsko opustil, a i když se mu nelze úplně divit, protože z Irska zjevně prchá vše co může, jen na bizáru prostě film nepostavíte. Anebo jo, a vypadá to takhle. McDonaghovi vic sedí gangstery a šílenosti, kde se může vyřádit, v uvozovkách normálním filmu tápe. I když velice profesionálně. Dve hvězdy za herce.