Recenzie (410)
Skrytá identita (2006)
Napodruhé rozhodně lepší! 85%
24 (2001) (seriál)
Místo v topce nutné: 24 a Jack Bauer změnili můj pohled na moderní seriál. Děkuji TV Nova, že měla odvahu (no vlastně on tam byl asi jiný důvod ...) vysílat 12dílů v 21:00 a následných dalších 12dílů 1.série ve 23:00 (:-)). Forma, zacházení s postavami (ať už hlavními nebo vedlejšími), pocit skutečnosti - to jsou jedny z mnoha plusů. ___ 1.série 100% ___ 2.série 95% ___ 3.série 100% ___ 4.série 90% ___ 5.série 100% ___ 6.série 90% ___ 7.série 85% ___ 8.série - 65%
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Spolu s The Shining můj nejoblíbenější Kubrick. Už z traileru kde se střídají jen tři jména (CRUISE, KIDMAN, KUBRICK) sem odvařenej.
Hrdinovia (2006) (seriál)
1. série 100%, 2. série 50% a 3. zatím 20% -končím s 13. dílem. Neskutečná křeč. 10%
Hodiny (2002)
Úžasný herecký koncert snad všech herců, neuvěřitelně kompaktní, emotivní, pravdivý příběh. Nicole konečně oceněná (spolu s Eyes Wide Shut a Moulin Rouge její nejlepší film). Nechápu, jak mohl Daldry tak neskutečně natočit nefilmovej příběh. A k tomu všemu jako bonus geniální hudba Philipa Glasse.
Moulin Rouge (2001)
Nejkrásnější, nejkýčovitější, nejoriginálnější, nejvtipnější, nejbarevnější, nejlepší a nejvíc-husí-kůže muzikál, co jsem kdy viděl. A vše je tu tak úžasně zpěvné.
Zoolander (2001)
"Ještě nikomu sem to neřekla - jsem bulimička." "Um hm..." "Ty umíš číst myšlenky!" best!
Mulholland Drive (2001)
Lynch mi tímhle filmem dokázal, že film pochopit nemusím, že stačí skvělá atmosféra a je vystaráno. Několik let jsem se to snažil pochopit, čím víc sem nevěděl, tím byl film lepší. Pak když jsem zjistil jeho tajemství (nebo jedno možné vysvětlení - snad), zjistil sem, jak mě režisér krásně a přitom "jednoduše" vodil za nos. Přál bych si cítit u filmu ještě někdy podobné pocity, jaké jsem měl po prvním zhlédnutí tohoto pro mě nejlepšího filmu vůbec.
Klub bitkárov (1999)
Vyhrál jsem na to lístky do kina. Ve 14 letech. Bál jsem se, že mě na to uvaděčka nepustí díky svý od 18 let přístupnosti. Pustila. Pitt s Nortonem, Carterovou a Fincherem mi vytvořili velkej chaos v hlavě. Dodnes zůstal. Hodně působící film.
Sedem (1995)
Chytrá, ponurá, depkoidní (ne)detektivka. Atmosféra mě pohltí pokaždé, tohle prostě nestárne. Úvodní titulky, oběti, Millsovy hlášky, rozhovor v kavárně, výstup z taxíku, rozhovor po cestě k 6 a 7, sekundový flashback, závěr, závěrečné reverse titulky v tomhle Fincherově balení mě vždy spolehlivě rozsekají. A já při tom chrochtám blahem.