Recenzie (1 395)
Vtáci sťahováci (2023)
Některé scény jsou fajn, v jiných částech zase příběh nudí. Ale myslím, že dětem se to určitě bude líbit. Film o kachnách byl dobrý nápad a animace byla skvělá, až tedy na kuchaře, jeho animace se mi nelíbila.
Kalifornský sen (2020)
Od filmu jsem neměl žádná očekávání, a proto mě docela příjemně překvapil. Sice dávám hodnocení 3*, ale reálně to má 3,5*. Nebylo to vůbec špatné, příběhová linka je zajímavá, Dakota Johnson i Tracee Ellis Ross jsou ve svých rolích fajn a potěší i romantická linka. Nebýt hluchých pasáží uprostřed filmu, bylo by to na více hvězdiček.
Oklamaný (2017)
Navnadilo mě herecké obsazení, ale scénář a režie nejsou nic moc. Jednak tmavé scény, kdy divák vůbec nic nevidí, a jednak se ve filmu nic moc neděje. Celou dobu jsem čekal, kam se příběh posune, či jak to vygraduje, ale ničeho jsem se nedočkal. Film bych nedoporučil, není o co stát.
Srdce na dlani (2022)
Duo Martin Horský a Tomáš Hoffman vytvořili už třetí dobrou komedii za sebou. Tento žánr jim jde a i Srdce na dlani je milý, romantický film, u kterého si odpočinete, užíváte si lásku s hlavními hrdiny a je vám dobře na duši. Zde se opět povedlo herecké obsazení, kde vynikají hlavně kluci Polívkovi a Eliška Balzerová.
Láska přes okno 3: Z očí do očí (2024)
Po příběhové stránce to už bylo lepší než předchozí dva díly, ale je zde naopak méně erotických scén. Celkově je však celá série průměr, tedy 3*. I když hlavní postavy jsou sympatické a fandil jsem jim, ať jsou spolu. Konec mě ale opravdu vystrašil.
Bezva ženská na krku (2016)
Musím říci, že v poslední době se daří točit i dobré české komedie. Zde se jedná o velmi kvalitní počin v čele se sympatickými Ondřejem Vetchým a Petrou Hřebíčkovou. Moc hezky vymyšleno a natočeno, já jsem se bavil.
Expendables 4 (2023)
Nejslabší díl Expendables. Sylvester Stallone zde už kvůli věku hraje druhé housle, a tak to táhne Jason Statham, který je skvělý, avšak tvůrci udělali chybu s obsazením nových postav. Ty totiž do týmu vůbec nepasují, Megan Fox je tam úplně k ničemu, nic neumí, Levy Tran je na tom podobně, dále 50 Cent se mi vůbec nelíbil. Jediné plus co se týče obsazení uděluji za Tonyho Jaa a Iko Uwaise. Ze staré party hrdinů tak zůstali už pouze 4, přičemž jak jsem psal, Sly už tam nebyl, takže 3, a z toho z Lundgrena už je bohužel důchodce. Velice pravděpodobně poslední díl série a je to dobře, už není kam tu sérii posunout.
Melódia podzemia (1963)
Povedená francouzská kriminálka v čele s Jeanem Gabinem a Alainem Delonem. Má to fajn děj, výkony obou zmíněných herců jsou také velmi dobré, ale chvílemi jsou některé scény nudné. A u jízd autem je znát, že to je točeno ze studia.
Kleopatra (1963)
Na svou dobu naprosto fantasticky zpracovaný snímek, ta výprava, kulisy, kostýmy, hudba, herecké výkony, vše naprosto parádní. I v dnešní době jde znát ta velkolepost filmu. Ale samozřejmě film trochu kazí ta stopáž, protože 4 hodiny a několik přetažených scén prostě ten film trochu kazí. I tak ale jde o skvělé dílo.
V letu (2024)
Za mě se jedná o pohodovou akční komedii. Kevin Hart je fajn, scénář je promyšlený, ve filmu se pořád něco děje. A i když postupem času film trochu ztrácí tempo, tak za mě jde o fajn oddechovku.