Reklama

Reklama

Elliot Page

Elliot Page

nar. 21.02.1987 (37 rokov)
Halifax, Nova Scotia, Kanada

Diskusia

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

vegetol.mp , Socrates

Socrates: Dojímá mě, že osobních útoků se dopouští převážně lidé, kteří se ani neobtěžují na profilu uvést, kdo jsou. Grafomanie nevypadá tak, že výjimečně napíšu delší komentář a tak jednou za tři měsíce delší text. A honění hodnocení si představuji jinak, než že na databázi - sloužící jako záznam viděného - člověk ohvězdičkuje, co viděl, aby měl přehled. Nevím, jak mi má osobní útok ublížit, spíš se tím dle mého extrémně ztrapňuje protistrana, potažmo názoroví oponenti.

 

vegetol.mp: "Krev na rukách" je expresivní výraz. Nenávistný canc v tom nevidím, naopak se to vůči nenávistným cancům a jednání některých politiků vymezuje. Pokud nejsi ochotný si cokoliv na netu dohledat, diskutující nad tebou vložil relevantní odkaz, z čeho takové expresivní vyjádření může vycházet a vychází. 

 

Pokud by ses aspoň obtěžoval podívat se do profilu stand-upu na ČSFD, uviděl bys, že Chapellovi jsem - stejně jako Gadsbyové a Slossovi - dal, myslím, plný počet. Ideologii za tím vidíš akorát ty, a to v rozporu s tím, co se píše i v těch tebou linkovaných recenzích (!). 

 

Ellen/Elliot sdělil/a, že mění pohlaví. V rámci sdělení měla expresivní výraz, který navíc z něčeho vychází (viz jenom ten link, že). Srovnej si to s množstvím toho, co jsi tu na základě toho vyplodil, na kolik nehysterické a expresivní výrazy neobsahující to bylo. Jinak máš plné právo se projevovat hystericky a jako idiot, neberu ti ho. :) 

na príspevok reagoval Socrates, Mr.Apache, vegetol.mp

mm13

mm13 (hodnotenie, recenzie)

Socrates

Ono zase vyťahovať vyše 10 ročnú históriu je predsa len cez... tiež ste predsa neboli vždy takí dokonalí ako dnes... či?

Ako hobita atď. som Bluntmana nezažil (a verím tomu, že mnohí, ktorí mu to neustále vykrikujú, tiež nie), ale čo za posledné roky sledujem jeho aktivitu v rámci tunajších diskusií, nevidím problém... dokonca ho nevidím do tej miery, až mi v istom zmysle príde neadekvátne sa k tomu vôbec vyjadrovať.

na príspevok reagoval Socrates

vegetol.mp

vegetol.mp (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

"Je rozdíl mezi "manipulativní kravinou" a expresivním vyjádřením, které vychází z faktů a statistik. Už jsem to tu vysvětloval dříve, a několikrát. vegetol to ale zjevně stále nechápe. "

 

A na jaké konkrétné statistice se zakládá tohle:

"To the political leaders who work to criminalize trans healthcare and deny our right to exist and to all of those with a massive platform who continue to spew hostility towards the trans community: you have blood on your hands."

 

To není žádná statistika, to je manipulativní nenávistnej canc.

 

"Gadsby je dle mnohých velmi vtipná a trefná, naopak podle nejenom amerických recenzentů a recenzentek byl Chappelle prostě nevtipný."

 

Ano, dle těch ideově správných recenzentů jako jsi ty, je Chapelle nevtipný a Gadsby vtipná. Už jen ten propastnej rozdíl v hodnocení recenzentů a diváků napovídá, že je něco špatně. 

 

"Existuje vůbec důvod, proč jsi v diskuzi na profilu Elliota? Měls rád její herecké výkony? Zajímala tě jako queer - otevřeně lesbická - osobnost? Podporuješ její tranzici? Nebo ses přišel jenom vyzvracet do diskuze o osobě, která se přihlásila k tomu, že je trans, a ono zvracení už trvá několik dnů až týdnů?"

Zajímá mě jako hysterická idiotka, která místo toho, aby světu sdělila, že mění pohlaví, blábolí něco o krvi na rukou. Na to mám snad nárok, ne? A pak mě samozřejmě zajímá, co sem napíšeš ty. To je taky jeden z důvodů, proč sem píšu. Protože vím, že sem brzy napíšeš nějaký grafomanský skvost:)

na príspevok reagoval Socrates, Bluntman

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

vegetol.mp

Jak jsem očekával, na místo argumentace osobní útoky a další demagogie. (Asi tak dekádu stará citace z webu Cinepuru, u které navíc vím, od koho vzešla a co bylo jejím záměrem, resp. jaké záměry autor onoho citovaného příspěvku měl a má. Navíc jsem tam nebyl ani vulgární, ani demagogický, pouze jsem slušnou formou vyjádřil nesouhlas pod jedním z textů o, myslím, Slámovi.) Mění ona citace něco na podstatě onoho argumentu, že vegetol něco píše o hysterii v případě prohlášení Elliota, zatímco sám několik stránek diskuze a několik dnů až týdnů (!) věnuje svůj čas hateu vůči herci jenom na základě rozhodnutí dané osoby o tranzici?

 

Je rozdíl mezi "manipulativní kravinou" a expresivním vyjádřením, které vychází z faktů a statistik. Už jsem to tu vysvětloval dříve, a několikrát. vegetol to ale zjevně stále nechápe. 

 

Stand-upy nejsou jenom o tom, zda jsou vtipné, nebo nejsou. Jsou i ambiciózní stand-upy, které si pohrávají s očekáváním publika, se strukturou, pracují nějak se svícením a předkamerovým prostorem. Gadsby, Sloss nebo Burnham jsou zcela jiná liga než Chappelle. Gadsby je dle mnohých velmi vtipná a trefná, naopak podle nejenom amerických recenzentů a recenzentek byl Chappelle prostě nevtipný. Nebylo to tak, jak lživě - jak je u tebe zvykem - píšeš. Navíc zcela nedůvtipně dáš odkaz, který dokazuje, že z tvé strany jde o vylhaný konstrukt a nemístnou generalizaci. Jako vždy. 

 

Existuje vůbec důvod, proč jsi v diskuzi na profilu Elliota? Měls rád její herecké výkony? Zajímala tě jako queer - otevřeně lesbická - osobnost? Podporuješ její tranzici? Nebo ses přišel jenom vyzvracet do diskuze o osobě, která se přihlásila k tomu, že je trans, a ono zvracení už trvá několik dnů až týdnů? Něco mi říká, že to poslední.

na príspevok reagoval vegetol.mp

vegetol.mp

vegetol.mp (hodnotenie, recenzie)

A nejlepší nakonec.

"demagog zcela nehystericky zaplevelil X stran diskuze svými nesmyslnými výkřiky"

 

Cituji:

"Touto zprávou bychom chtěli informovat čtenáře webové stránky časopisu Cinepur o tom, co nás k němu vedlo k jednomu výjimečnému kroku. Obvykle diskuse pod články neredigujeme a nemažeme. Jsme otevření jakékoli slušné výměně názorů a dokonce na stránkách ponecháváme i příspěvky, které z tohoto rámce mírně vybočují, a rozhodně se nevyhýbáme kritice do našich řad. Mizí pouze příspěvky se spamy či zcela nevhodnými poznámkami na adresu mrtvých lidí. Nyní jsme však museli přistoupit k tomu, že jsme vymazali veškeré dosavadní příspěvky jednomu uživateli ze stejných důvodů, proč tak učinili i jinde. Marek Slovák je v rámci českého internetu znám pro své zahlcování veřejného mediálního prostoru grafomanskými, leckdy demagogickými a vulgárními příspěvky přesahujícími tolerovatelnou mez. Doposud mu byla zablokována adresa na filmových serverech Zóna a Moviezone a dále mu byla jako jedinému uživateli v historii vymazána kompletní identita se všemi komentáři a příspěvky na databázi ČSFD.cz. Marek Slovák si sice po vymazání identity "hobit" vytvořil novou identitu "bluntman", které ovšem bylo na ČSFD vzápětí zamezeno přispívat do diskuse. Na diskusním serveru Okoun v klubu Movies bylo kvůli jeho tvorbě mnohonásobných identit a zahlcováním klubu příspěvky a rozpoutávání zbytečných hádek zamezeno přispívat anonymům. Na diskusním serveru Lopuch má Marek Slovák coby "hobit" zamezen vstup do klubů "Cinema" a "Co právě film diskuse". Cinepur se tedy jen připojuje do smutné řady internetových stránek, které se tímto způsobem brání nekonečnému obtěžování. Doufáme, že je to nejen poprvé ale i naposled."

Myslím, že ty jsi ten poslední, co by měl někoho kádrovat, že něco zapleveluje.

vegetol.mp

vegetol.mp (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

"Elliot veřejně oznámí, že je trans, je Elliot, ne Ellen, a zmíní několik faktických údajů vycházejících z těžko popíratelných statistik. Dle demagoga je Elliot "hysterka" (!) a jde o politické prohlášení (!!), přestože se Elliot omezil na jeden veřejný statement (patřící mezi naprosto běžný postup u trans osob, u známých osobností je akorát veřejnější díky zájmu médií)"

Aha a proto do svého prohlášení píše manipulativní kraviny o tom, že má někdo na rukou krev. To jako patří do prohlášení o tom, že měním pohlaví? Vážně? 

 

Ano, Gadsby mluví o plno věcech, a často taky o toím, že je lesba. Protože je lesba. Co se týče standupů, jsou buď vtipný, nebo ne. Chápu, že je to pro tebe těžký pochopit, ale je to tak. A Hanna Gadsby je zoufale nevtipná a otravná.

na príspevok reagoval Bluntman

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

Mr.Apache

Já nekřičím na mraky jako děda Simpson a nemám rád nálepkování, i ono "heterosexuální bílý muž" užívám ironicky. Jinak Ty jsi aspoň místy vtipný (nebo se snažíš), jiní - hystericky píšící o věcech, o nichž zjevně neví vůbec nic (stand-upy, trans osoby, komedie v zahraničí...) - jsou jenom směšní.

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

vegetolova demagogie je nesmírně ubíjející. Elliot veřejně oznámí, že je trans, je Elliot, ne Ellen, a zmíní několik faktických údajů vycházejících z těžko popíratelných statistik. Dle demagoga je Elliot "hysterka" (!) a jde o politické prohlášení (!!), přestože se Elliot omezil na jeden veřejný statement (patřící mezi naprosto běžný postup u trans osob, u známých osobností je akorát veřejnější díky zájmu médií), demagog zcela nehystericky zaplevelil X stran diskuze svými nesmyslnými výkřiky. A teď si demagog bere do klávesnice stand-upová vystoupení a jejich recenze, aby podpořil své tvrzení. Až na to, že uživatelská hodnocení nejsou na Rottenech spolehlivá. Až na to, že Chappellovo vystoupení je třeba na ČSFD hodnoceno velmi dobře. Až na to, že ani zahraničtí recenzenti a recenzentky nevytýkají Chappellovi nekorektnost, nýbrž předvídatelnost a lacinou provokaci, která dle nich není vtipná. Až na to, že Hannah Gadsby nemluví o tom, že je lesba, ale mluví mimo jiné o autismu, o sexuálním násilí a dalších věcech. Až na to, že Chappellův výstup je velmi tradiční, v mnoha ohledech konvenční stand-up, zatímco Gadsbyová si se strukturou a konvencemi stand-upů pohrává, tj. je to zcela jiná liga. Na základě naprosto nesmyslného srovnání, zakládajícího se na ověřitelném nesmyslu (recenzenti a recenzentky stand-upů nárokují politickou korektnost, lol!), demagog dochází ke zobecnění na celou populaci v celém jednom tisíciletí. A k němu se přidává další demagog v postu pode mnou. 

 

Vážně, obtěžuje se ta kategorie bílého heterosexuálního muže, křičícího na mraky jako děda Simpson, aspoň podívat na to, o čem žvatlá? Valná většina mainstreamových amerických komedií zašla za poslední dvě dekády dál, než kam se ponořila dost repetitivní Česká soda, a stand-upy jsou stále velmi nekorektní, některé víc než dřív (utahující si i z ostatních stand-up komiků a společenských tabu).

na príspevok reagoval Mr.Apache, vegetol.mp

Rayen1

Rayen1 (hodnotenie, recenzie)

vegetol.mp

Dneska totiž pomalu nikdo moc neví, co znamená smysl pro humor. Co by dělali tihle lidi, kdyby tu ještě pořád byla Česká soda? :D Že člověk řekne vtip o černochovi z něj dneska dělá automaticky rasistu, řekne vtip o homosexuálovi, automaticky to z něj dělá homofoba...

Jinak nutno říct, že gay a lesbická komunita mi nikdy nevadila, stejně tak nejsem rasista, každopádně nehodlám bejt člen jakýkoliv skupiny, abych někomu dokázal, že je podporuju. Ze všech stran se to na nás řítí (PSko mě nedávno pomalu nutilo, ať si stáhnu tapetu s motivem BLM, Netflix snad ani nezmiňuju), ať podporujeme tuhle a támhletu skupinu, ale já nechci. Je to jako kdyby mě někdo nutil vstoupit do partaje. Jsem proti rasismu, ale nebudu chodit na demonstrace BLM, protože ne se vším, co dělají, souhlasím... podporuju lesby a gaye, ale nebudu v první řadě Gay Pride, protože to, že je někdo gay, neznamená, že je nadčlověk nebo že je správnej. I mezi homosexuály, černochy, bělochy, ufony jsou zkrátka dementi, ne každej je svatej a jeho pravda je vždycky pravda...

Mr.Apache

Mr.Apache (hodnotenie, recenzie)

Extrakritik

Mně byla vždy spíš sympatická a připadala mi docela sexy. Že se jí líbí ženy víc než je u žen obvyklé, jsem nevěděl, ale vůbec mi to nevadí,

Extrakritik

Extrakritik (hodnotenie, recenzie)

Vždycky mi tahle herečka byla nesympatická. Taky jsem si říkal,že je to bude nejspíš lesba. Člověk to tak nějak vycítí. Ale je to ještě horší.

na príspevok reagoval Mr.Apache

vegetol.mp

vegetol.mp (hodnotenie, recenzie)

Beckett51

"A abych se ještě vyjádřil k tomu humoru - mluvíš o humoru, jako by to snad byla nějaká živá bytost jen tak tu mezi námi pobíhající a víceméně samovolně existující. On je rozdíl, kdo ten kterej vtip říká - je něco jinýho, když vtip o teplouších říká gay friendly mamina a je něco jinýho když ho říká nácek co zrovna jednoho zmlátil. Humor je výraz a ten je vždycky vázanej ke konkrétnímu člověku a jen člověk s nízkou inteligencí nepozná, kdy je vhodnej a kdy ne."

 

K tomu stačí říct jediný. Stačí se podívat na tohle https://www.rottentomatoes.com/m/dave_chappelle_sticks_and_stones Černoškej komik si dělá prdel naprosto ze všeho, i z LGBT komunity, kterou nazývá alphabet people, je to vtipný, nekorektní, lidi tomu dají 99 %, ale v recenzích se píšou podobný bláboly jako píšeš ty. Ale když tahle nevtipná paní mele svý kraviny o tom, že je lesba  https://www.rottentomatoes.com/m/hannah_gadsby_nanette má to od kritiků 100 % a od diváků 26 %. Vítejte ve 21. století, kde lidi jako ty mají na humor jen jedinej požadavek. Aby nikoho neurazil. Že to není vtipný, to je naprosto vedlejší. Jo a většina lidí jsou nějakej průměr, nespadají do extrémních kategorií "gay friendly máma" a "nasranej nácek s tyčí v ruce".

Idée_fixe

Idée_fixe (hodnotenie, recenzie)

vegetol.mp

Toustovač.... :-DDD

Ale jako jinak docela rozumný názor, víceméně souhlasím.

Aby se dnes jeden bál vůbec prdnout. A aby se za chvíli styděl za to, že je "normální" - chlap, co se narodil jako chlap, cítí se jako chlap, a líbí se mu baby, nebo baba, co se narodila jako baba, cítí se jako baba, a líbí se jí chlapi. :-DDD

vegetol.mp

vegetol.mp (hodnotenie, recenzie)

Musím říct, že jsem měl s kolegou Apachem v minulosti několik zábavných hádek, ale musím uznat, že má pravdu. Kam se poděl smysl pro humor? To už si nemůžu udělat legraci ani z toho, že nějaká hééérečka změní pohlaví? Mimochodem, mně osobně je jedno, jestli někdo změní pohlaví, nebo je gender fluid a myslí si, že je toustovač. Co mi nicméně není jedno, je to, že mi neustále někdo cpe do ksichtu, co si mám myslet. Leze mi krkem, když tahle hysterka oznámí, že změnila pohlaví a to její oznámení připomíná spíš politickej manifest. Koho to kurva zajímá? Tyhle angažovaný idioti jako ona akorát způsobí, že lidi budou na trans a gay komunitu alergický, ačkoliv by proti nim před pár lety nic neměli. Tlak vytváří protitlak a lidi mají právo dělat si prdel z toho, co je sere.

na príspevok reagoval Idée_fixe, Lacike, Rayen1

mm13

mm13 (hodnotenie, recenzie)

Beckett51

Na čo sa to prosím ťa hráš? Reagoval som priamou odpoveďou na tvoj post a že som si myslel, že si žena, to ťa predsa zmiasť nemohlo. Tunajšie prezývky sú často "bezpohlavné", veľakrát sa pod ženskou prezývkou ukrýva chlap a naopak. A je normálne na to normálne upozorniť... Takže pokiaľ tu zo seba niekto robí "rádoby vtipnýho hlupáka", si to v tejto chvíli práve ty, a môžeš sa ukolísavať v pocitoch o vlastnej nadradenosti koľko len chceš.

Ad miera humoru: ani ja ani Apač nie sme náckovia, za seba môžem povedať že netrpím mimoriadnymi predsudkami (nebudem sa tváriť že žiadnymi, sú nám v tej či onej miere všetkým vlastné) a vždy som mal a mám medzi kamarátmi aj homosexuálov alebo lesbičky, vždy vidím človeka, čierny alebo cigán, je mi to jedno, čo si kto s kým čo robí za dverami spálne mi je rovnako tak jedno (ak sú v tom obaja spokojný, spokojní či spokojné). Čo na smiech je a na čo je smiech prirodzenou reakciou, to je spolitizovanie tém ako sú otázky pohlavnej príslušnosti či orientácie a hystéria na všetkých stranách barikád, ktorá to celé sprevádza. A to je to jediné, z čoho si ja osobne dovoľujem tu a tam uchechtnúť... bez toho, aby som sa v tom kúpal či vyhľadával každú najmenšiu príležitosť.

A rovnako tak sa aj v tomto smere upokojujem, začínam to brať ako súčasť súčasného spoločenského života a i keď mnohé prejavy považujem za nešťastné (a za také ich považujú aj mnohý príslušníci prepieraných minorít), vravím si nech, možno je dobre sa o tom rozprávať a keď už sa veci dejú ako sa dejú, tak o tom kurva poďme rozprávať. Len si musíš vybrať s kým... a ty si u mňa skúšku nezrobil, pretože tláchaš prázdne nezmysly, predhadzuješ konštrukty a ešte zo seba stíhaš robiť "rádoby vtipnýho hlupáka"... rád sa presvedčím o opaku, ostatne sme len na internetovej diskusii, ktorej sú pózy a mudrovanie vlastné... ale rovnako tak od teba nič nečakám a nemám problém si ťa zo skupiny potenciálne zaujímavých diskutérov škrtnúť. V polohe, ktorú tu predvádzaš, určite nie si ničím zaujímavý.

Uživateľ mm13 zmazal svoj príspevok.

Súvisiace novinky

Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera

Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera

01.11.2020

Tahle zpráva není ani tolik novinkou, jako spíš zajímavostí. Netflix nedávno vypustil do světa nový seriál scenáristy a režiséra Scotta Franka Dámský gambit. Chválená minisérie vypráví příběh… (viac)

Ellen Page ve světě esportu

Ellen Page ve světě esportu

01.11.2020

Co mají společného herečka Ellen Page (The Umbrella Academy, Juno), server BuzzFeed a svět profesionálního esportu? Až doposud vůbec nic, nyní se ale první dva zmínění spojili, aby o tom třetím… (viac)

Sutherland a noví Hráči se smrtí

Sutherland a noví Hráči se smrtí

09.07.2016

24ka se na podzim vrátí na obrazovky bez Jacka Bauera. Kiefer Sutherland seriál předal novému hrdinovi, který bude mít tvář Coreyho Hawkinse (Straight Outta Compton), a hodlá se věnovat filmové… (viac)

Alexander Skarsgard vraždí ve jménu přírody

Alexander Skarsgard vraždí ve jménu přírody

03.10.2011

A nejen v Pravé krvi. Spolu s Ellen Page se totiž připojili k obsazení thrilleru The East, což je zároveň název eko-teroristické skupiny, kolem které se točí děj. Skarsgard bude velet, Ellen Page si… (viac)

Představitel Bonda ve Fincherových službách

Představitel Bonda ve Fincherových službách

05.06.2010

Daniel Craig právě teď hraje pistolníka v komiksovém sci-fi westernu Cowboys & Aliens. Na podzim měl začít natáčet novou bondovku, avšak ta byla kvůli finančním problémům studia MGM přesunuta na… (viac)

Herečka

Filmy
2025

Lioness

2024

Robodog

2023

Close to You

2017

Hráči so smrťou

 

My Days of Mercy

 

Vyléčení

2016

Tallulah

 

Window Horses

2015

Into the Forest

Reklama

Reklama

 

Všechno, co mám

2014

X-Men: Budúca minulosť

2013

Citlivá na dotek

 

Východ

2012

Do Ríma s láskou

2011

Tilda (TV film)

2010

Městečko Peacock

 

Počiatok

 

Super

2009

Rollerky

2008

Klub mŕtvych

2007

Americký zločin

 

Juno: Nezrelá na dieťa

 

Tracey: Fragmenty

 

Tvář anděla

2006

X-Men: Posledný vzdor

2005

V pasci

 

Z úst do úst

2004

Duch z počítača (TV film)

 

Wilby Wonderful

2003

Deväť životov (TV film)

 

Pád na dno (TV film)

 

Toho kluka miluji

 

Touch & Go

 

Z ulice na Harvard: Príbeh Liz Murrayovej (TV film)

2002

Marion Bridge

1997

Pit Pony (TV film)

Seriály
2024

ARK: The Animated Series

 

Umbrella Academy

 

Epizoda 6 (S04E06)

 

Epizoda 5 (S04E05)

 

Epizoda 4 (S04E04)

  viac epizód (3)
2022

Umbrella Academy

 

Zapomnění (S03E10)

 

Sedmero zvonů (S03E09)

 

Svatba na konci světa (S03E08)

  viac epizód (7)
2020

Umbrella Academy

 

Něco končí (S02E10)

 

743 (S02E09)

 

Sedm stádií (S02E08)

  viac epizód (7)
2019

Umbrella Academy

 

Bílé housle (S01E10)

 

Změny (S01E09)

 

Něco se proslýchá (S01E08)

  viac epizód (7)
 

Výstřední společnost

 

Tři poháry (E10)

 

Duhoví válečníci (E09)

 

Jde do tuhého (E07)

  viac epizód (6)
2012

Griffinovci

 

Tom Tucker: Muž a jeho sen (S10E13)

2009

Glenn Martin DDS

 

Simpsonovci

 

Waverly Hills 9021-D´Oh (S20E19)

2008

ReGenesis - a.z.

 

The Truth - a.z. (S04E13)

2004

Batman vítězí

 

ReGenesis

 

Blackout (S01E08)

 

Faint Hope (S01E07)

 

The Trials (S01E06)

  viac epizód (5)
2002

Rideau Hall

 

Trailer Park Boys

 

The Bare Pimp Project (S02E07)

 

Never Trust a Man with No Shirt On (S02E06)

 

A Dope Trailer Is No Place for a Kitty (S02E04)

 

I've Met Cats and Dogs Smarter Than Trevor and Cory (S02E03)

1998

Pit Pony

Dokumentárne
2019

V té vodě něco je

2016

Gaycation (seriál)

2015

Mutant vs. Machine: The Making of 'X-Men: Days of Future Past'

 

Women Who Act

2013

Beyond: Two Souls - Behind the Scenes

2011

Na Nai'a: Legend of the Dolphins

2010

2012: Čas na změnu

 

Inception - Making of film

2009

Vanishing of the Bees

Krátkometrážny
2014

Tiny Detectives

2002

The Wet Season

Producentka

Hosť

Režisérka

Dokumentárne
2019

V té vodě něco je

Kameramanka

Dokumentárne
2019

V té vodě něco je

Scenáristka

Filmy
2023

Close to You

Súvisiace novinky

Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera

Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera

01.11.2020

Tahle zpráva není ani tolik novinkou, jako spíš zajímavostí. Netflix nedávno vypustil do světa nový seriál scenáristy a režiséra Scotta Franka Dámský gambit. Chválená minisérie vypráví příběh… (viac)

Ellen Page ve světě esportu

Ellen Page ve světě esportu

01.11.2020

Co mají společného herečka Ellen Page (The Umbrella Academy, Juno), server BuzzFeed a svět profesionálního esportu? Až doposud vůbec nic, nyní se ale první dva zmínění spojili, aby o tom třetím… (viac)

Sutherland a noví Hráči se smrtí

Sutherland a noví Hráči se smrtí

09.07.2016

24ka se na podzim vrátí na obrazovky bez Jacka Bauera. Kiefer Sutherland seriál předal novému hrdinovi, který bude mít tvář Coreyho Hawkinse (Straight Outta Compton), a hodlá se věnovat filmové… (viac)

Alexander Skarsgard vraždí ve jménu přírody

Alexander Skarsgard vraždí ve jménu přírody

03.10.2011

A nejen v Pravé krvi. Spolu s Ellen Page se totiž připojili k obsazení thrilleru The East, což je zároveň název eko-teroristické skupiny, kolem které se točí děj. Skarsgard bude velet, Ellen Page si… (viac)

Představitel Bonda ve Fincherových službách

Představitel Bonda ve Fincherových službách

05.06.2010

Daniel Craig právě teď hraje pistolníka v komiksovém sci-fi westernu Cowboys & Aliens. Na podzim měl začít natáčet novou bondovku, avšak ta byla kvůli finančním problémům studia MGM přesunuta na… (viac)

Reklama

Reklama